Re: Flere flygninger som ikke vises i fra flere flyplasser
Dette var jo ikke bra opplevelse! :O
Ang DY609DY609 fant jeg (både i TiL og på Avinors websider), både som avgang fra Flesland og landing på Gardermoen, men muligens ikke den du tenker på?
Flesland, AVGANG, DY609 til Gardermoen, 24.06, 09:10
Gardermoen, ANKOMST, DY609 fra Bergen, 24.06, 10:05
Men det virket som om den du tenker på skal gå på ettermiddagen? Når er det flyet ditt skal gå ifølge dine papirer?
[KORREKSJON]Jeg som blingset her, du sa jo 619, og jeg sjekket 609!
Og 619 er en av de jeg fant som "mangler" i TiL (se nederst)! Jeg skal se på dette!
Ang DY27740DY2740 finner jeg derimot ikke, heller ikke når jeg søker på Avinor sine websider (
http://www.avinor.no/lufthavn/bergen/flytider?type=d)?
Du er 100% sikker på at dette er korrekt flightnr? I så fall kan jeg maile Avinor og spørre litt rundt denne, og finne ut hvorfor den ikke synes verken på websidene deres, og i TiL.
Det ER "noe" galt her (mangler en del flyvninger i TiL som finnes på Avinor sin webside)...men det ER noe rart her, som jeg skal grave i. For da jeg som følge av din henvendelse kryssjekket data i TiL mot hva jeg ser på Avinor sin webside for i morgen, så fant jeg flere flyvninger fra Flesland til Gardermoen som synes på Avinor sin webside som ikke synes i TiL...og alle er Norwegian avganger (DY603, 611, 613, 615, 617, 619 og 623)...og dette er ikke bra for å si det slik! Så dette skal jeg finne ut av!
Takk for henvendelsen (fikk jo meg til å gjøre en ny kryssjekk og oppdage at det er "noe" rart her), og beklager at du opplever problemer! Er jo absolutt ikke slik det skal være! Ingen vits med TiL hvis ikke alle avganger og landinger er der!

Jobber uansett med en forbedring av TiL akkurat nå (bedre synk mot Avinor, søk direkte på flightnr, osv), så da kan jeg ta med evt. ting jeg finner som følge av dette.