Re: Ønske om ny funksjonalitet: Vise flere holdeplasser samtidig
Tror faktisk man får sanntid i ruteplanlegger...men det der skal jeg selvfølgelig grave mer i når jeg skal lage det. Men det blir nok på Windows Phone 7 er jeg redd...får en slik telefon allerede i neste måned, og da får jeg jaggu begynne å kode for "Seven" så det spruter her

Trine-i-Farta er akkurat nå ferdig og klar for Marketplace...sender den trolig inn i løpet av kvelden. Og oppdaterer den som ligger ute, så alle dere som har TiF nå får i praksis samme versjon.
Den som ligger på Marketplace vil ikke inneholde den "oppgrader rett fra programmet når det er nye versjoner"-funksjonaliteten, MP versjonen vil bare hinte om at det er en ny versjon, så må bruker logge inn på Marketplace for å oppgradere. Ellers vil de være identiske.
Mange bugfikser som er gjort...var jaggu mange steder man som bruker kunne klikke "feil" gitt...og få en stygg kræsj...superenkle ting å fikse...når man først har funnet de altså!
Nå har vi kjørt automatisk testing i over et døgn hvor "Hopper" (et testprogram fra Microsoft) har klikket på skjerm og tastatur i vilden sky, og funnet alle "høla" i koden min

Så da bør TiF blir temlig rock-solid i neste versjon!

Men ingen ruteplanlegger, visning av flere holdeplasser i denne versjonen...men på "Seven" virker all koding vanvittig mye enklere, så da skal vi kunne bruke mer tid på features, og mindre tid på "knot"