Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Request: Søkeminne? 
Author Message
New User

Post Request: Søkeminne?
Hei!

Jeg bruker TIF veldig mye og er strålende fornøyd med programmet! Takk for en strålende jobb!

Én funksjon som jeg synes hadde vært nyttig, hadde vært å et søkeminne/søkehistorikk, slik at man enkelt kan gå inn på f. eks. de fem siste søk. Det hadde vært praktisk siden jeg bytter buss, men kan bytte på forskjellige steder. Jeg slipper da å søke på nytt. Er det en mulighet for å implementere noe slikt?

05 Mar 2010, 11:52
Profile
Founder

Post Re: Request: Søkeminne?
Det er det absolutt...og det er faktisk på lista over ting vi skal gjøre....som er ganske lang akkurat nå.

Men dette er jo tross alt temlig enkelt å fikse...så skal sørge for at det kommer rimlig kjapt!

Neste uke en gang vil jeg tru...siden "hele Gydar Industries" må montere noen nye kjøkkenskap denne helgen. :D

05 Mar 2010, 12:24
Profile
Founder

BTW...du har sikkert sett "Favoritter" muligheten? Den løser jo til en viss grad det samme.

Men historikk (siste 20 eller noe slikt) vil jo uansett være nice, siden man har kanskje noen favoritter som man bruker ofte...men vil fortsatt kjapt slå opp en man brukte i går, som ikke er en av favorittene.

05 Mar 2010, 12:30
Profile
Founder

Var nok litt kjapp i uttalelsen jeg gitt...var midt i litt større endringer i TiF. Og jeg HAR lagt til historikk i den versjonen jeg har på min telefon nå...men masse annet funker ikke pga de endringene vi holdt på med. Så jeg må nok vente med å legge ut versjon med historikk til jeg har fått fikset opp alt rundt dette.

Så da drøyer det fort et par uker før det ligger ute. :(

...men historikk (samt en del andre greier) ER "på vei"...eller "Siste" som den heter i programmet! :)

11 Mar 2010, 09:37
Profile
Founder

Da har vi ny versjon klar...med masse forbedringer, blant annet "Siste" / "Historikk"...men vi må beta-teste litt til før vi legger ut.

Kommer om kort ;)

16 Mar 2010, 11:52
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ]